Bildboomb

Tänke ha en bildbomb på djuren och meej



Här är en av mina Hundar Selma.
Här är mi katt som läser Kokboken, haha <3
Här är jag och Freddy! <3<3
En till bild på Freddy!! <3
Här är jag och Pippi som är A-ponny för några år sen :)
Kommer några bilder här för många år sen När jag tävlade Edward...<3<3<3
Jag och edward på Banan <3
Jag och min brorsa kom båda till prisutdelning
Påväg hem efter en lyckad dag på tävling.
Vi måste ju ha med en bild på Lucky <3
Missy <3<3
<
Jag och lucky <3<3<3
Jag och Mattson <3<3<3
mina gräsklipppor på sommaren <3
Jag som liten <3<3<3
Jag och Lucky
Jag när jag var och tävla galopp på strömsholm
Påväg in i skolan!! <3<3<3
Jag och pippi vann
Josephine Mellberg och Mint kom 2.a
Det blev inte en sån logg bildbomp men puss på  er
//Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0