facebook sak

Hade en status på facebook där det stod de fem första som gillar ska jag skriva om på min blogg.

Josefine Forslund: En skitsnygg tjej som jag träffade på ett ridläger som hon kom till oss på. Hon är söt,snygg och snäll.

Jenny Öjeklint: En tjej som red hos oss förut. Och har nu en egen ponny. En snygg tjej som jag inte känner så bra.

Andrea Forslund: Syster till Josefine Forslund. Snygg,söt och snäll. Träffade på ridläger när hon kom till oss.

Alexandra Bergström. Snäll söt tjej som går i min skola. Bra på att dansa.

Wilma Camp: Skit snygg,fin,snäll och söt tjej. Träffade henne på ett golfläger och nu är vi bra kompisar ... <3

De var alla fem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0