Fråga nummer 7

1. En bild på favorit hästen
2. När och varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här är jag bra på
5. Det här saknar jag
6. En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
7. En sak som aldrig får hända
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Något du är stolt över att du gjort
10. 5 saker du inte visste om mig
11. Bild på min bäst vän/vänner
12. Min favorit ridsportgren
13. Någon jag träffar vardagligen
14. Hur mina vänner beskriver mig
15. Varför får hästar och ridning dig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig
17. En bild jag aldrig publicerat förr
18. Någon jag skulle vilja träffa
19. Någon jag vill träffa igen
20. Min utrusting när jag rider
En sak som aldrig får hända!!
Det finns så många men kan väll ta om min försa egna ponny och den jag har nu.
Östertorps Pass (Pass) var ju min första ponny. En liten minichettis. Som jag älskar. Han och jag har hållt ihop sen han näsan var 2 år och jag 3 år. Ja red honom varendaste dag. Han fick mig att ramla av hela tiden. Jag ramal minst av typ 10 gånger per gång jag red honom. Så med honom har jag ramlat av mer en 1000 gånger. Men jag kanske inte an rida honom längre, men han är min sällskaps häst. Han och jag hör ihop för altid. Och så är det bara, och ingen kan ändra på det. Ja kan ju rida honom men kanske inte så avancerat. Men det värsta som kan hände är att han eller Hope försvinner ur mitt liv.
Puss
// Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0