I´m back! <3

Heej
Ledsen för dåligt med uppdaering idag men har ju vart hos Emilia och har inte kunnat blogga. Det är lite tråkigt, Men vad ska man göra lixsom. Men iaf. Igår åke ju jag till Emilia. Vi var lite hemma hos henne sen så åkte vi till stallet där hon rider. Jag fick rida Maran och Emilia red Mia. Det skulle vara en skritttur, Men det blev ju såklart lite trav också.  Livet är tråkigt utan lite bus. Hon som äger stallet heter Marita. Och för några år sedan hade hon Maran när hon inte var inriden. Och det visar sig att min syster Stephanie red in Maran. Det var lite kul faktiskt. När vi kom hem igen så fixade vi hästarna. Vi åkte till Emilia Och körde buzz på hennes playstation, hon ägde ut mig totalt, men det a för att min kontroll var sönder ;) sa ju att ja skulle ta lite bilder men glömde det men kan ta lite bilder imorn för jag ska hänga med när Emilia ska hoppträna. Men när jag kom hem igen så var Philippa ute i stallet. men sen så gick jag hem. Nu sitter jag och dunkar musik, samtidigt som ja bloggar.
Puss på er.
// Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0