Josephine (Jossan)

Hej!
Jag och Vän Miriam kommer skriva i den här bloggen om våra liv. jag kommer skriva om mitt liv i stallet, basket, Här kan det komma vad vi har gjort på våra träningar. matcher, och tävlingar,eller kanske bra och nyttiga övningar inom ridning och basket.

Tänkte börja med att berätta lite om mig och om min bakgrund i häst världen och basket värden
Jag heter Josephine och bor på ekerö med min mamma. Jag är född 2000 och går i 5 på en skola på östermalm.
Jag började rida för snart 12 år sen alltså när jag var 0 år. Jag började med basket för kanske ett halv år sen. Jag rider på mina föräldrars ridskola skå ridcenter. Där är ja nästan varje dag. Jag rider inte på ridskolan längre utan rider min egna häst Hope.
Jag har även tävlat i galopp på täby galopp. Då hade jag en Aponny som hette Pippi-ellinor.
När jag tränar basker så spelar jag på KFUM central. Jag tränar varje Måndag och torsdag.
Jag har väl inte så mycket mer att berätta om mitt liv kan ju lägga in bild på mig i mitt liv, Haha



Här har vi min mamma på min fina ponnie Hope <3



Här har vi en bild på mej.

//Jossan

Kommentarer
Postat av: Philippa

Fin blogg! Frågestund på min----> http://livetiisadeln.blogg.se/?tmp=19152955

Postat av: Mirre

Älskar eran blogg ;)) <333

2012-02-19 @ 21:17:37
URL: http://diamondgloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0