Kanske sista bloginläget innan jag drar på spa

Heej! Imorn eller idag eller vad man nu säger så ska jag på spahelg ju. Och då är det ju inte säkert att jag kan blogga Men kanske kan blogga från mobilen. Jag drar väl vid 12 tiden och är hemma på söndag på eftermiddagen typ så det blir ingen bloggning fören då. Det ska bli så himla härligt. Tänker inte berätta nu innan jag drar vart jag ska men berättar väll när jag kommer hem. Tänkte att ni ska få gissa på olika spa ställen. Kan ge er en liten ledtråd. Morgonrock, Där fick ni en ledtråd. Tänkte ha en liten tävling här på bloggen. Den som gissar närmast vem min förra ponny jag hade före Hope var. Ni har ju fått en massa bilder. Den som skriver först nere i kommentarfältet det rätta namnet vinner en länk så glöm inte att skriva era bloggar eller annat också. Skriv även era namn :)

Puss

// Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0