Svar på tal

Heej
fick några frågor ehm nu svarar jag på frågorna sen får miria svara på sitt vis vad hon tycker :) <3
Vad är er favorit film?

Min favorit film är Sebesciut. Det handlar om en galopphäst, och denns ryttare. Jag rekomenderar den till hästälskare
Favorit låt?

Jag har ingen riktig favorit låt. Men jag gillar ju verkligen Jusin Bieber
favorit bok?

Min favorit bok är nog. Vad min flickvän inte vet.
Favorit tv-serie?

Min favorit tv-serie är ju såklart Ponnyakuten. Det handlar om människor som har problem med sina ponnyer och åker till en person som heter Tobbe Larsson där de får hjälp att fixsa hästen.
Hur långa är ni?

Jag är nog 1.45
Vad är era hobbys?

Jag älskar att rida och spela basket
Favorit blogg?

Min favorit blogg är mina kompisars blogg www.livetiisadeln.blogg.se
läs den
Heter era bästa vänner?

Miriam, Lykke,Mira,
Pojkvän?

Jack <3
Hur många besökare har ni?

Idag har vi inte haft så många bara 41 besökare.
Favorit disco?

Birka discot
Favorit restaurang?

Jag har ingen riktig favorit resturang. 
Favorit plats?

Stallet och i basketträninarna.
Vad gör ni efter skolan?

Jag är med kompis, eller åker hem, Basket träning,
Kär i någon?

Jack <3
Favorit blogg ( dom som är kända t.e.x Kissie) ?

Jag gillar Fokis blogg
Varför staratde ni denna blogg?

Det ar en rolig grej tyckte vi
Varför heter bloggen comeandsayhelloo? :)

Vet inte riktigt, Miriam kom på det :)
Beskriv er själva!?

Jag är en tjej, som föddes på sommaren. Jag är 1.45 cm lång och har typ brunt,orange,rött hår.
Vad är det bästa med er själva?

Eh vet inte riktigt.
Det sämsta ?

Kanske att jag är envis
Marc Jacobs/Juicy Couture?

Gillar nog Juicy Couture
Äpple/Päron

Äpple
Gossip Girl/Desperate Housewifes?

Desperate Housewifes
Tv/Telefon?

Telefon tror jag :)

De var de frågorna vi fått...<3

// Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0