Tja tja bloggen<3<3

Hejj!

Mitt namn är Miriam (Mirre) och jag är 12 år imorn, yaay! Jag har den här bloggen tsm med Josephine (Jossan) som oxå är 00:a xD Som ni ser så är bloggen skitful, men jag ska fixa en ny design typ snart, hehe. I den hära bloggen så kmr jag berätta om min vardag m.m. Och min fritid ofc<3<3
Jag är Svensk och Afrikan, alltså Sverikan, haha :D Jag spelar basket, det älskar jag typ. Jag ska bli en kinnlig Michael Jordan, hahah ;) Nej, men jag ska verkligen försöka bli bättre. Jag kmr inte tolerera att förlora en enda match till, då får jag damp fan. Jossan går oxå på basket.
Jag har en till blogg som heter www.diamondgloss.blogg.se som jag typ haft i 2-3 år ... Där har jag många läsare, men inte här typ. Haha, men det är för att jag nyss startat den.
Jag har två syrror, jag är mellanbarnet. Jag har min underbara hund Nimba som jag älskar över allt. Och så min hamster Smokey som jag också älskar. Jag älskar alla i min familj ofc ;) Min favoritmat är typ tacos, allas favomat! Jag går i europaskolan, bor i lägenhet. Jag vill börja på franska, sökte dit, men kom inte in "/ Jag blev hundbiten 2010 och åkte in på sjukhus. Jag blev biten i ansiktet och fick sova där i tre dagar.
Jag bloggar mer imorn, hejdå
Jaag <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0