dagen i skidbacken

Heej!

idga har jag ju vart i skidbackenn, jag var i Flottsbro. Alltså Flottsbro skidbacke. Backen hade fatiskt välldigt bra koll med snön. Inte isigt allt. Det blev 1 sturtlopp som jag inte hade nån kontroll alls jag åkte typ ut i sjön på isen.
Det var lite läskigt för det känders som om jag typ skulle åka igenom isen och döö. Men det slutade ju bra iaf. Sen så hade jag ju mat med mig, för mig blev det Pannkakor och sylt. Och så en poweraid och bullar och kakor. Hade ju såklart vam choklad. Sen när jag hoppade i hoppbacken så kom jag långt ut på kanten min ena skida åkte på gupp och min andra okte normalt jag tappade kontrollen och åkte in i typp ett trätrappsteg och ramlade och gjorde illa benet jag åkte även med huvudet in i trappsteget men det gjorde inte så ont. Det hände inte så mycket mer i backen. Jag åkte ju slalom och under typ tunnlar och sånt. Det tog typ 1 timme att hämta skidor på skiduthyrningen.  Men det var en rolig dag. Tog inga foton. Puss på er

//Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0