Frågan för idag.

Nu är det dags för fråga 18 och sen är det bara 2 frågor kvar. det är lite tråkigt. Men fråga 18 idag är
Vem skulle du vilja träffa??

1. En bild på favorit hästen
2. När och varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här saknar jag
5. En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
6. Din högsta dröm i livet

7. En sak som aldrig får hända
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Något du är stolt över att du gjort
10. Bästavän,varför är hon det?
11. En bild på dig och 5 saker ni inte visste om mig
12. Min favorit ridsportgren

13. En bild du tagit som du älskar
14. hur mina vänner beskriver mig
15. Varför får hästar och ridning dig att må bra
16.En bild som gör dig lycklig.
17. En bild jag aldrig publicerat förr
18. Någon jag skulle vilja träffa
19. Någon jag vill träffa igen
20. Min utrusting när jag rider

18: Vem vill du träffa.

Om man tänker i levande perspektiv så vill jag jättegärna träffa Rolf Göran benktsson. Tycker han är en så cool kille. Som älskar sina hästar. Han är typ värdens bästa hoppryttare och skulle dö om jag fick chansen att träna för honom, Det hade vart så himla otroligt coolt måste jag säga.

Puss på er

//Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0