Härligt med många besökare

Heej Heej!!

Shit vad härligt att vi har börjat få så många besökare på bloggen. Jag är super nöjd. Men det är lite tråkigt för ni kommenterar ju knappt. Så komigen börja kommentera inläggen. Ni får gärna skicka till våran mejl också.
[email protected] . Jag ska börja tjata på Miriam att hon ska börja blogga också, eller vad tycker ni. Ni får gärna skicka frågor, och ge feedback också. Det tycker vi bara är kul, så vi kan förbättra bloggen. Ikväll kommer det in en massa bilder och förhoppnings vis filmer också på när jag red fina Crimson. Jag träffade Charmer också. Charmer är en hät vi hade på vårat stall här hemma förut. Ni kanske vill se också lite outfits och sånt också. Ikväll drar jag och Fredrik ner till Pizzerian och köper Pizza också. De två onyttigaste dagarna. Jag känner även för att ta en joggingrunda om jag orkar, haha. Så får ni kanske en liten tränings outfit efter joggingturen. Kanske ska lägga in lite bilder och sånt på mina hundar nån gång. De har ni inte sett så mycket. Men ni kan ju få lite bilder på dem redan nu :) <3
En bild på mina galna hundar i snön
Här är en hund som heter Lina som vi tog hand om förut. Hon kollar på Bull-tv haha
Här har vi Pride och Mamma som sitter och myser
Puss från mig
//Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0