Ridning på crimsson

Hellu.
HAr precis vart i stallet och ridit Crimsson. Han är så fin. Vi började i ridhuset sedan red vi ut. och sen gick vi in i ridhuset igen. Ridturen ute gick jätte bra i skritt. Men när jag skulle börja traa ville crimsson galoppera iväg med mig men jag höll in honom och då stod han och hoppade men sen lugnade han ner sig och travade normalt sen nästa gång som vi skulle börja trava igen var han ännu värre, Gamla gubben kan vara pigg. Sen så jobbade vi lite i stallet och sen så åkte vi hem. Hemma så åt jag tackresterna från igår och jag och min brorsa Fredrik hade världskrig om ett taco-bröd. Vi bråkar alltid om sånna små-saker. Ni ska få lite smakprov om hur det såg ut idag.
Det var ett litet smakprov på alla bilder,
puss på er
//Jossan

Kommentarer
Postat av: Fanny ♥ (MFFRYTTARNA)

Hur hög är han i manken? :)

2012-03-03 @ 14:12:19
URL: http://mffryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0