sista frågan

Heej
Orkade inte blogga igår för kom hem kl 9 från basketen och satte mig framför tv och orkade typ inte sitta med datan. Men nu är det ju sista frgan. Det är ju lite tråkigt men ska försöka hitta en ny frågelista. Men nu är det fråga 20

 1. En bild på favorit hästen
2. När och varför jag började rida

3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här saknar jag
5. En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
6. Din högsta dröm i livet

7. En sak som aldrig får hända
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Något du är stolt över att du gjort
10. Bästavän,varför är hon det?
11. En bild på dig och 5 saker ni inte visste om mig
12. Min favorit ridsportgren

13. En bild du tagit som du älskar
14. hur mina vänner beskriver mig
15. Varför får hästar och ridning dig att må bra
16.En bild som gör dig lycklig.
17. En bild jag aldrig publicerat förr
18. Någon jag skulle vilja träffa
19. Någon jag vill träffa igen
20. Min utrusting när jag rider

20: Vad har jag för utrustning när jag rider?

Jag har lite olika saker med olika hästar. Med min förra ponny lucky hade jag benskydd, sadel, träns, Martingal, Hoppsadel gjord, vanlig gjord, och starkt bett i hoppningen för det mesta.

Det var alla frågor, lite tråkig avslutnings fråga måste jag säga men ska ju försöka hitta en ny lista så blir det en fortsättning. Puss på er

//Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0