The day after winter break

Hellu.
Idag var det ju den första skoldagen efter sportlovet. Mitt sportlov har varit härligt jag har kanske inte gjort så jätte mycket men det har endå varit härligt. I skolan idag har det varit härligt att träffa kompisar iaf. Det var lite jobbigt att gå upp så tidigt i morse men så är det bara.  Idag har började vi 08.10 och slutade 15.20 hatar måndagar det är den dagen i skolan som är jobbigast. Fredagen är härligast för då börjar jag 8.10 men slutar 13.20. Så det är härligt. Efter skolan idag så var ja med Miriam, Har pratat med henne att hon måste börja blogga nu. Men vi gick till ett ställe som heter Obsan. Där vi typ spela basket. Sen åkte vi och spelade basket på träning. Vi gjorde ganska roliga övningar. Me orkar inte förklara de. I helgen är det match. Miriam ska dit så då åker jag det blir min 3n match tror jag. Idag tränar vi från klockan 17.00 till 18.15. Idag har jag inte ridit Hope men hinner typ inte det för jag spelar ju basket. kom hem kanske klockan halv 8 idag. Har inge mer at säga nu blir de frågor i et enskilt inlägg.
Puss på er!
//Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0