tomorrow i´m going to skii!!!!!!!!!!

Heej!

Imorn är det dags att åka skidor för första gången iår. det är 3an 4an och 5an som kommer åka till den här backen. Alla årskurser har kanske 2 bussar var och åker. Jag ska åka dig med Fanny. Sen ska jag stå i kö för uthyrning med Hanna för Fanny och Paula har egna skidor. Sen åker vi alla fyra tsm. Det blir ganska skönt nu också för att vi är 4 och då blir ingen självåkare på ankaliften. Shit vad jag längtar. Vet inte om jag har några varmbyxor eller vad man säger så då blir det nog mjukisbyxor för mig. Det kommer bli så himla kallt när jag ramlar men det blir nog långkalsonger under. Ett par rosa såklart också, haha. Ni kanske får en liten outfit imorn också när jag kommer hem. Puss på er


Såhär ser det ut i backen jag ska åka till!


// Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0