Västerås "Badning imorn"

Heej!
Jag har ju inte bloggat på ett tag och är ledsen för det men ska väll ta och berätta om hur det slutade i basket matchen idag och vad jag gör nu och imorn.
Idag var det ju basket match. Vi körde mot poliserna och lidingö vi vann mot poliserna men förlora mot lidingö. Nummer 11 var super jobbig och faulade hela tiden och tryckte in armbågen i magen på en. Och just jag skulle ha henne! jag ba - eh okej??  Hon var typ bäst i laget också och lagkapten. Jag är inte direkt bbäst i laget så det var lite tråkigt och gjorde nog så att vi förlorade några poäng. När jag kom hem så pratade jag med Sophie och mamma och jag skulle åka till soffi i västerås. Så här är jag nu. Just nu ska jag kolla på gladiatorerna och imorn ska jag bada. Det ska bli riktigt härligt. Ska kolla om min syrra kan fota lite när jag badar så kanske ni får några bilder. Nu sitter jag och Sophie (Min syrra) En annan sophie (min syrras kompis) och Tina är vi hos (Sophies bästavän). Tinas son Filip hoppar i sängen jag sitter i som en galning så jag knappt kan skriva, haha <3 Men puss på er
//Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0